Együttműködő partnereink

Bardóczy Zsuzsanna
Coach, szervezetfejlesztési és kommunikációs tanácsadó és tréner, pszichiáter.

Bemutatkozás 

Pongor Péter
Okleveles könyvvizsgáló,
adószakértő,
üzleti intelligencia BI szakértő.

Bemutatkozás

Kránitz Péter​
Okleveles közgazda, minőségügyi auditor, szervezetfejlesztési és változásmenedzsment tanácsadó és tréner.

Bemutatkozás


Bardóczy Zsuzsanna Roobycon Consulting Ltd. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója.

Munkáját már több mint 20 éve az emberi kommunikáció fókuszával, jellemzően két területen végezi. Az egyik az egyéni hatékonyság fejlesztése, amely szoros összefüggésben van a saját képességek és az önismeret elmélyítésével, például a döntést vagy a teljesítményt visszatartó erők azonosításával és kezelésével. A másik terület a szervezeti és a vezetői hatékonyság fejlesztése.

Munkái során jellemzően az emberi tényezők oldaláról támogatja a szervezetek fejlődését, együttműködve a folyamat-, a rendszer- és egyéb technológiai fejlesztőkkel.

Elkötelezett abban, hogy a Megbízók érdekeit szem előtt tartva minden programot a megfogalmazott szükségletek szerint dolgozzon ki. Ennek érdekében újabb és újabb módszereket ötvözz a meglévőkkel, folyamatosan és minden fejlesztéshez a legmegfelelőbbet alkalmazza.

Pongor Péter az Audito Kft. ügyvezető igazgatója.

Széles körű KKV és iparági tapasztalattal bíró pénzügyi-számviteli szakember.

13 éve, több mint 200 ügyfél könyvelési, adótanácsadási, könyvvizsgálati és különböző üzleti intelligencia szakértői feladatait látta el és a kapcsolódó projektek megvalósítását végezte. Egyik szakmai erőssége, hogy a legtöbb magyarországi piacon jelentősnek munkaadó ERP rendszer adataival végzett adatbányászati feladatokat, illetve azokból különböző ügyfélre szabott vezetői jelentéseket készített.

Az „AutoControl (Power BI)” megoldás kidolgozásával, illetve nagyvállalati eszközök bevonásával létrehozott egy olyan adatkezelési struktúrát, ami a vezetők és a pénzügy-számviteli szakemberek részére folyamatos, működésbe épített, automatizált és valós idejű ellenőrzési környezetet biztosít.

Kránitz Péter​ CEQUA Vezetési Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója.

20 éve foglalkozik szervezetfejlesztéssel és üzleti folyamatok szervezésével.

Több mint 400 sikeres projektben szerzett tapasztalatot üzleti folyamatok fejlesztésében, az ügyfelek ISO auditra való felkészítésében, különböző alrendszerek (pl. információbiztonsági, minőség- és környezetirányítási) kialakításában, egyéni igényekre szabott képzési programok kidolgozásában és tréningek lebonyolításában.